Szállítási feltételek
Szállítási feltételek
1. Az Officeland irodaszer webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató a Partnernek küldött rendelési visszaigazolásban szereplő időpontban szállítja ki a Partner által a megrendelés során jelzett szállítási címre. Mivel a Szolgáltató kereskedelmi célú üzlethelyiséget, boltot nem üzemeltet, ezért a megrendelt áruk, termékek személyes átvételére jelenleg nincs lehetőség. A megrendelt termékeket – az ország egész területére – saját szállítóeszközzel vagy futárszolgálat segítségével juttatjuk el Partnerünkhöz.
2. A Szolgáltató az Officeland irodaszer webáruházban kiválasztott és megrendelt terméke(ke)t – amennyiben valamennyi megrendelt termék, a kért mennyiségben raktáron van - a megrendelést követően 24- 48 órán belül házhoz szállítja az alábbiak szerint:
Ø Az adott munkanapon 11 óráig készleten lévő termékekre beérkezett megrendeléseket még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.
Ø Az adott munkanapon 15 óráig készleten lévő termékekre beérkezett megrendeléseket egy munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a következő napon az ország bármely pontján, a megrendelésben feltüntetett címen, munkaidőben megtörténik a kézbesítés.
Amennyiben bármely megrendelt termék nincsen raktáron vagy a kért mennyiség nem áll rendelkezésre, erről a Szolgáltató a legrövidebb időn belül értesíti a Partnert. Ebben az esetben a Felek megállapodhatnak a megrendelés részletekben történő teljesítésében, illetve a megrendelt termékek közül utolsóként beérkezett termék beérkezését követő együttes kiszállításban. Ilyen esetben a szállítási határidő az utolsó termék beérkezési időpontjának függvénye. A hétvégén vagy ünnepnapokon érkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon számít beérkezettnek.
3. A megrendelési adatlap „megjegyzés a rendeléshez” rovatában a Partner kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában vállalni. A várható szállítási napon kérjük, tegye lehetővé a futárnak, hogy a megrendelt termékeket átadhassa. A kiszállítások munkanapokon 8-18 óra között történnek.
4. A Partner termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a szállító jelenlétében a csomagot tételesen ellenőrizni. Bármilyen probléma esetén értesítse a Szolgáltató ügyfélszolgálatát. Az átvételt követően sérülésre, hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
5. A Szolgáltató a szerződésben vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megtesz. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudja teljesíteni, haladéktalanul tájékoztatja a Partnert, valamint a már megfizetett összeget visszatéríti. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. A kiszállítás során keletkező károkért a kiszállítást végző futárszolgálat tartozik felelősséggel.
6. A PickPack Pontra és FoxPost Automatába történő átvétel díjszabása és szállítási ideje:
Szállítási díj 990 Ft.
A házhoz szállítás díjai országosan*
Szállítási díj: 1490 Ft
Expressz szállítás díja: 1490 Ft
*Túlméretes, túlsúlyos vagy raklapos termékek szállításáról/áráról külön egyeztetés szükséges. (A rendszer automatikusan nem veszi figyelembe a súly és méret adatokat.)
Ø A hétköznapokon 11:00 óráig leadott megrendeléseket már aznap átveheted a megadott szállítási címen.
A 11:00 utáni, valamint hétvégén leadott rendeléseket már a következő munkanapon kiszállítjuk!
Az utánvét kezelési költsége minden szállítás estében: 490Ft
A munkanapon megrendelt termékeket 2-3 munkanapon belül veheted át a kiválasztott Pick Pack Pont-ban vagy FoxPost Automatában.
(A Pick Pack Pont vagy a FoxPost automatában fellépő telitetség miatti megnövekedett szállítási időre nem tudunk felelősséget vállalni.)
7. Ha egy Partnertől ugyanazon a napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön rendelésnek számítanak. Ennek gyakorlati oka van: egy-egy megrendelés beérkezése után a Szolgáltató becsomagolja a szállítmányt és újabb csomagot a futárszolgálat is külön szállítmányként kezeli és számlázza azt a Szolgáltató felé.
8. A már leadott megrendelésekhez a Szolgáltatónak alapesetben nem áll módjában újabb tételeket hozzátenni illetve a különböző megrendelések összevonása alapesetben nem lehetséges. A Partner egyedi kérésére azonban a Szolgáltató ügyfélszolgálata megvizsgálja az adott megrendelés kiegészítésének valamint különböző megrendelések összevonásának lehetőségét.
Fizetési feltételek
1. Új Partnerek esetében a Szolgáltató kezdetben a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz, melynek formája lehet utánvét illetve előre utalás. Későbbiekben az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Partner kérésére lehetőség van normál átutalásra a külön szerződésben megállapított határidővel és hitelkeret összegéig. Amennyiben egy Partnernek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes fizetésre szolgálja ki a Szolgáltató. A fizetés napjának az a nap tekintendő, amelyen a vételár a Szolgáltató folyószámláján megjelenik. Késedelmes fizetés esetén Partner jelen szerződés alapján elfogadja és vásárlásaival elismeri, hogy Szolgáltató késedelmi kamatot számol fel. A késedelmi kamat mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.
2. Utánvét: Kiszállításkor a futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke. A készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza.
3. Előre utalás:Amikor a fizetendő összeg megérkezik a szolgáltató bankszámlájára, a Szolgáltató intézkedik a megrendelt termékek kiszállításáról. A számla eredeti példányát a csomag fogja tartalmazni.
4. Átutalás: A megrendelést követően a Szolgáltató intézkedik a megrendelt termékek kiszállításáról. A számla eredeti példányát vagy a csomag fogja tartalmazni, vagy pedig postai úton jut el a Partnerhez.